Jaki sztucer ...

Broń, amunicja, itp.

Moderator: Cyzio

Jaki sztucer ...

Postprzez Deer Hunter » 22 czerwca 2008, 18:26

Witam wszystkich...w najblizszej przyszlosci chcialbym zostac mysliwym i juz teraz chcialbym sie zorientowac jaki sztucer ...na poczatek polecilibyscie Panowie nowicjuszowi.
Myslalem o czyms w miare uniwersalnym zarowno w cenie jak i w kalibrze(dzik, sarna moze jelen?...no i lis oczywiscie) :P
Za porady z gory dzieki
:)
Deer Hunter
 
Posty: 26
Dołączył(a): 15 czerwca 2008, 19:16

Postprzez Deer Hunter » 23 czerwca 2008, 10:22

No to moze tylko pytanie o kaliber ...jaki jest najbardziej uniwersalny? Przepraszam jezeli pytanie jest glupie, ale jestem zielony a gdzies sie trzeba zaczac uczyc.
Z gory dzieki za info
:D
Deer Hunter
 
Posty: 26
Dołączył(a): 15 czerwca 2008, 19:16

Postprzez qwerty7854 » 23 czerwca 2008, 10:48

najpierw zalicz staż łowiecki , zdaj egzaminy i dostań pozwolenie na broń myśliwska to wtedy będziesz mógł sie zastanawiać nad kupnem broni
qwerty7854
 
Posty: 74
Dołączył(a): 6 kwietnia 2008, 10:27

Postprzez Deer Hunter » 23 czerwca 2008, 11:22

Dziekuje bardzo za zwiezla "odpowiedz"...znajomy przestrzegal mnie ze czesc braci mysliwskiej jest naprawde bardzo "zyczliwa". Tak sie zlozylo ze strzelnice mam 10 min od domu i chcialbym potrenowac strzelanie nawet jak najbardziej sportowe...z tego co wiem chyba nie trzeba byc mysliwym zeby strzelac? No chyba ze cos ominalem...ale nie sadze. A jezeli Panu qwerty nie chce sie odpowiedziec na proste pytanie, to niech sobie swoje porady zatrzyma dla swoich dzieci.
Zycze troche wiecej zyczliwosci i mniej zlosliwosci!!!
Pozdrawiam
Deer Hunter
 
Posty: 26
Dołączył(a): 15 czerwca 2008, 19:16

Postprzez qwerty7854 » 23 czerwca 2008, 12:29

Kolego prosiłbym sie nie unosić bo taka jest kolej rzeczy ze po zdaniu egzaminów myśli sie o broni .