precyzja CZ 527 w 223 rem

Strzelectwo myśliwskie, zawody, komentarze

Moderator: Cyzio

precyzja CZ 527 w 223 rem

Postprzez radmor » 15 lutego 2009, 18:19

Jestem początkującym myśliwym to mój pierwszy sezon po egzaminie więc moje doświadczenie niewielkie i mam mały problem
zastanawiam się ( i zbieram kasę na coś w małym kalibrze typu 223 tzn. nabój już mam wybrany teraz czas na broń ) odbyłem już kilka rundek po Warszawskich Salonach gdzie proponowano mi oczywiści jak najlepsze jednostki broni po coraz większych cenach zachwalając zwykle na zasadzie im droższy tym lepszy.
Z tego wszystkiego najbardziej w ręku leży mi Sako i CZ z tym że od sprzedawcy usłyszałem że takie firmy jak Mauser, Blaser, Sako i inne z tej półki gwarantują skupienie serii strzałów takie lub inne a [b]CZ nie gwarantuje niczego [/b]co mnie trochę zniechęciło do tej marki.

interesuje mnie opinia wasza na temat tego zdania wiem że podobne tematy były poruszane tu nawet niedawno ale może ktoś jest w stanie podać jakieś osobiste wrażenia z porównania tych marek i odpowiedzieć na pytanie czy CZ jest 3 razy gorszy od znamienitych innych marek broni w tym kalibrze ( jest prawie 3 razy tańszy )

potrzebuje takiej broni na przysłowiowego lisa i strzelnicę dla szeroko pojętej grupy powszechnej

Fundusze jak u każdego są ograniczone a ja już nabyłem Sako 85 Hunter 308 win z Docerem classic i wykosztowałem się znacznie. Nie stać mnie na kolejne 7000 zł po szaleństwach waluty za kolejne Sako w tym a na CZ jeszcze się jakoś wysupłam

Jaki proponujecie montaż na taką CZ ? lunetka to będzie prawdopodobnie albo Doctor ( pasuje mi ) albo Nikon Monarch mam taką lornetkę i szkła mi pasują

Dzięki za podpowiedzi
radmor
 
Posty: 10
Dołączył(a): 25 czerwca 2008, 19:02
Lokalizacja: okolice Płocka

Postprzez robert81 » 26 lutego 2009, 15:27

nie jestem znawcą broni, ale zauważyłe że w Bartoszycach a zawodach z CZ też mają dobre wyniki, wiec nie jest chyba aż taka zła.
DB
robert81
 
Posty: 53